NEPLP atgādina elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem par pienākumu iesniegt reklāmas izcenojumus periodā pirms pašvaldību vēlēšanām

28.12.2020 22:02
Izdrukāt:

Elektronisko plašsaziņas līdzekļu likuma 11.panta trešā daļa noteic: “Elektroniskais plašsaziņas līdzeklis vismaz 150 dienas pirms vēlēšanu dienas nosūta Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumus, ieskaitot plānotās atlaides un atlaižu piemērošanas kritērijus, visam priekšvēlēšanu aģitācijas periodam. Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome minēto informāciju nekavējoties publisko savā mājaslapā internetā.

Ievērojot minēto, NEPLP informē, ka elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem priekšvēlēšanu aģitācijas izcenojumi jāiesniedz līdz 2021.gada 7.janvārim.

Saskaņā ar Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteikto reklāmas izcenojumi pēc to publiskošanas NEPLP mājaslapā nav grozāmi. Gadījumā, ja elektroniskais plašsaziņas līdzeklis Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteiktajos termiņos nav nosūtījis NEPLP priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumus, šim plašsaziņas līdzeklim priekšvēlēšanu aģitācijas periodā ir aizliegts par samaksu izvietot priekšvēlēšanu aģitācijas materiālus!