NEPLP atgādina elektroniskajiem plašsaziņas līdzekļiem par pienākumu iesniegt reklāmas izcenojumus periodā pirms Rīgas domes ārkārtas vēlēšanām

07.07.2020 13:58
Izdrukāt:

Ievērojot to, ka Centrālā vēlēšanu komisija 2020.gada 7.jūlijā ir izsludinājusi Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas, Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) informē elektroniskos plašsaziņas līdzekļus, ka saskaņā ar Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma 11.panta ceturtajā daļā noteikto, situācijā, ja ir atlaista republikas pilsētas dome vai novada dome, elektroniskais plašsaziņas līdzeklis ne vēlāk kā trīs darba dienu laikā no vēlēšanu izsludināšanas dienas nosūta NEPLP priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumus, ieskaitot plānotās atlaides un atlaižu piemērošanas kritērijus visam priekšvēlēšanu aģitācijas periodam.

Saskaņā ar Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteikto šie izcenojumi pēc to publiskošanas NEPLP mājaslapā nav grozāmi. Gadījumā, ka elektroniskais plašsaziņas līdzeklis Priekšvēlēšanu aģitācijas likumā noteiktajos termiņos nav nosūtījis NEPLP priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumus, šim plašsaziņas līdzeklim priekšvēlēšanu aģitācijas periodā ir aizliegts par samaksu izvietot priekšvēlēšanu aģitācijas materiālus!

Priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumi sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu programmās pieejami šeit

Priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumi komerciālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu televīzijas programmās pieejami šeit

Priekšvēlēšanu aģitācijas raidlaika izcenojumi komerciālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu radio programmās pieejami šeit